Let's Exchange d Link!

Click me please...

Tuesday, March 8, 2011

What?? It's March 2011?

Hahahaha..kepade sesiape y terbace poem mengarut aku...

Jangan pertikaikan okeh! Hahahaha! itu sekadar luahan hati...okey..aku depressed..amat depressed! This is my 2nd post since 2011! Bukan xde mase...xde idea pn bukan..lebih kepade xnk berblog sbb aku nk tumpukan kepade thesis master aku.

Tapi......haha..panjang tapinye...tapi..kelihatannye aku perlu extend lg. Aku ade komitmen di sini dan di sane dan di sinun! Bukannye master bukan kepentingan..tapi aku rase aku akan menghantar satu thesis yang teramat bodoh kalau aku hantar sem ni..

Am I wasting my time? Nope! 2 years after graduated...aku ade kerjaya sebagai practitioner town planner selama setahun..dan aku ade 3.26 pointer dlm master of transportation planning yang memerlukan satu thesis yang bgs untuk aku lulus...its not so bad isn't it?

Cuma kemanakah hala tuju aku untuk next 5 years..aku belum tahu...

a) Perancang Bandar Bertauliah yang ada company sendiri (which means that i'm gonna have a hectic life yang mane cekpaes mmg xstuju lgsg2!)

b)Full Time Senior Lecturer in Transportation/Urban and Regional Planning in UTM (which means I have to setting up my life in JB starting from....now!)

c)Full Time Lecturer..kat mane2 institusi yang nak terima aku dalam apa2 bidang yang dorg offer (kerjaya yang xberape nak diimpikan)

Kalaula bleh pilih mane2 satu....dan tahu ianya bakal menjamin kehidupan bahagia...kan senang!

Hm...skg lebih kepade apa yang ada didepan mata aku hadap dan harung....yang penting aku perlu bergaji more than 2.5k stp bulan!

Aha...perlu diupdate di sini...saye kini memiliki ENCIK BIRUBIRU yang memerlukan wang persaraan setiap bulan..dan saye sgt menyayanginye! Nanti aku buat satu special entry untuk beliau!!

Akhir sekali...Ya Allah...Kau berkatilah segala usaha hamba-Mu yang jahil ini..Aminnn...

2 comments:

Nurul K said...

bagus rasenye bile kite rancang hala tuju hidup kite. nurul masih di awang-awangan. budak baru stat keje, masih blur2.

xuelia said...

he..samela kite..zu pn masih di awang-awangan.sume rase best..sume nak try..tp xtau mane satu y bleh jd career..huhu...

Post a Comment