Let's Exchange d Link!

Click me please...

Saturday, May 26, 2012

Pre Wedding : Facial & Spa by Jisma Kasih

Haha..keje wiken...50% jela kan aku keje...lagi 50% ngulor...(tettttt...)

Okeh..aku nak share ngan korang pasal saloon yang best nih-->Jisma Kasih

 Jisma kasih diperkenalkan kepada aku oleh Ciklee Lookitlove. Selaku op profesional...(merangkap op aku jugak!) die mesti tau menilai MUA yang best kan? So, since aku punya wedding di hometown aku (Sitiawan, Perak), die suh aku cuba tgk profile Jisma Kasih. Then aku pun pm la akak tu..Kak Famie namanya, available lagi tak untuk aku booking. Kak fami reply aku dengan pakej ni..

♥♥..Promosi Pakej Untuk Bakal Pengantin..♥♥

***RM 799***

> 2X Make- Up
> Pakej Ratu Sehari ( Strawbery/Anggur )
...Naik Seri..

*Aromatherapy Massage
*Body Steaming
*Whitening Body Scrub
*Whitening Body Mask
*Mandi Bunga + Susu
*Body Butter
> 1 Sesi Relaxing Facial Treatment

**FREE 1 Make Up Pengapit Pengantin/outdoor

Sila hubungi famie di 019 5509410 atau inbox fami


Haha...ade salah satu treatment die, menggunakan buah fresh (strawberi@kiwi@anggur) akan dilumur-lumur kat seluruh badan...and ada bagi buah potong untuk kite mam! Hehe...baca pon da excited kan? Tapi, aku da ada MUA (fyna...ni pon best gak! nnt aku review) untuk majlis nikah and bride's reception...So rugila kan kalo amek pakej ni sebab ada 2 make up..So aku ambil berasingan...Sekali make up (groom's reception) - RM290, dan Pakej ratu sehari tu RM250... Pada akula...best kot pakej spa tu dengan harga 250... Aku xusha betul-betul la harga facial+spa treatment ni..tp biasa aku tgk pakej pengantin untuk facial+spa ada yang mencecah rm450++...Aku xberani komen mahal ke murah..personal view aku..berbaloi2 kot...(buah fresh dilumur2 kan badan...bukan dapat selalu...hahaha)

Okeh..kalo ade b2b from Sitiawan/Manjung yang berminat....Jisma Kasih ni berlokasi di Seri Manjung, area depan stadium dekat kolej jururawat tu. Hubungi/kunjungila saloon Kak Famie ni..orangnya sangat2 easygoing+cun gila! Yang best..aku booked via fb jek..tanpa bagi apa2 deposit. Biasa dahla guna fb, xberdeposit pulak..mestila orang xbape layan kan..tapi Kak Famie siap masukkan dah booking aku dalam planner dia. (Terharu...haha..). Tapi skang aku da bayarla...hehe...Tu la nak share...ditujukan khas kepade b2b Perak n Sitiawan/Manjung khususnya!


Adios!


P/s: Bukan excited nak kawen..excited nak pegi wat spa ngan kak Famie..Nak kawen takut@nebes adela..huhu...

0 comments:

Post a Comment