Let's Exchange d Link!

Click me please...

Tuesday, January 3, 2012

Doorgift oohhh Doorgift...

Nak kawen pon lagi SEMBILAN bulan da nak kecoh2 pasal doorgift?

Haha..aku ade pandangan tersendiri terhadap doorgift ni.. Pada aku, majlis kenduri perkahwinan ni diadakan khas untuk mengwar2kan tentang perkahwinan tu supaya ramai yang tau dan xtimbul fitnah di kemudian hari. Maka, objektif utama majlis adalah TETAMU. Yeahh...bukan hiasan yang bagai2..bukan pelamin..bukan apa-apa yang lain melainkan TETAMU.

Jadi, sejak dari aku faham konsep asal kenduri kahwin ni...aku ada satu impian...

' I'll cherish all the guest in my wedding...'

Apakah yang utama kepada guest? Mestila makanan... x semestinya menu yang pelik n mahal...cukup sekadar sedap dan memuaskan hati. Then? cenderahati la of course.. (aku kalo pegi wedding orang xdapat cenderahati..rase cam xbest..cam xdihargai je kedatangan kite..haha..teruk eh? Tapi tu la yang aku rase..)

So, untuk doorgift, i am decided to DIYing for both sides (groom & bride). Sounds crazy huh? Tapi tula yang aku nak wat! (dah wat pon..heheh...otw...nnt i update ya!)


3 comments:

Nurul K said...

x sbr nk tgk.

nurul izayani said...

rajinnye!!!!
nyway gud luck..insyaALLAH sempat tu..

xuelia said...

hehe..da ade y siap...tp xtangkap gambar ag...nnt yek!

Post a Comment