Let's Exchange d Link!

Click me please...

Saturday, December 31, 2011

Farewell 2011...welcome 2012!!

Da nak berakhir 2011...sekejap je rase..huhu...

Ape berlaku dalam 2011 dalam idup aku? Nothing significant in my career...tp ada yang significant dalam life aku...aku berjaya menjadi tunangan seseorang! Haha... Jom kite review apa jadi dalam 2011:-

- Encik Birubiru dilahirkan (dec 2010 actually)...

- Aku n Pah dirampok (bersame Encik Birubiru juga...)..Phone best ilang. huhu..Serik sampai skang nak pakai phone mahal...biarla phone biase..janji pencuri/perampok nmpak xrambang mata...

- Bas kilang langgar Encik Birubiru..(Isk..waktu ni pas g hamun bus driver tu aku menangis2 sambil drive ke opis...terluke tgk ncik birubiru disakiti..poyo jerr..hahah)

- 28th Mei 2011,  became Mrs Penunang to Encik Shahril Faiz..(Alhamdulillah..)

- Cekpaes dapat transfer site KL (Yeay!! Finally our long range relationship finds the end...tp sampai march saje...tukar site lg march nnt. Kalau jauh sitenye...berjauhan lagila kami. isk2..)

- Beberapa perciuman bersiri dilakukan oleh encik birubiru terhadap kenderaan lain..cik viva putih..cik motor (ini yang kesian...akak tu luka sana-sini..tp husband dia try to take advantage...atas nasihat abah n pakcik...aku report polis n bayar saman 150 (hasil bantuan pakcik sarjan.) laki akak tu mintak 300++ tu untuk kerosakan motor n medical fee bini die... And aku pn dpt pengajaran...stop can avoid the blind-spot-accident...pas eksiden tu aku mmg berhenti kt sume simpang sblm trus turn. huhu...Haha..but still buntut cik persona merah jadi sasaran plak pastu...(encik birubiru mmg miang eh? haha!!) Tapi ni aku byr 10hengget je kt akak tu sbb just nmber kt plat die y berguguran.

Tu je kot yang significant....hope 2012 membawa kebahagiaan yang berkekalan...(apakah? becoming PUAN la..pe lagi!!) Hehe..Goodbye 2011...saye xkan jmpe awak lg...tapi pengalaman n kenangan bersama awak saya akan bawa sampai saya mati.....Adios!!

0 comments:

Post a Comment